باید بگم که


حرف های دختری سر گردان

حرف های دل عاشق ها

ی که چشمانت به رنگ دریا،باغریبی مثل من هم راه بیا،این دل دیوانه را افسون نکن،در این عالم تو مرا محزون نکن
.
.
.
قشنگ ترین حس وقتیه که بدونی هرگزفراموش نمیشی!این حس تقدیم به وجودنازت
.
.
.
لعنتى سلام مرابه غرورت برسان وبه اوبگوبهاى قامت بلندش تنهاييست
.
.
.
زندگی نقش است و ما نقاش آن مرگ حق است و ما خواهان آن
.
.
.
یه وقتایی دلم میخوادیکی ازپشت سرچشماموبگیره وازم بپرسه اگه گفتی من کیم؟من هم دستاشوبگیرم وبگم هرکی هستی بمون که
خیلی تنهام!
.
.
.
سنگ تمام برایت گذاشتم،ولی افسوس که با همان سنگ ها سنگسارم کردی
شیدا
.
.
.
امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

 همیشه هستی ، همین حوالی . . .
.
.
.
 دلت را به هر کسی نسپار

 این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .
.
.
.
مُرده آن است که احساس ندارد …

من امّا …

مُرده تر َم …

احساس دارم …

تو را ندارم . . .
.
.
.
همه انسانها دوستداشتنی هستند

ولی همه لایق دوستی نیستند
.
.
.
اسم هرزگی هایش را بگذارد "آزادی" .اسم نگرانی هایت را بگذارد "گیر دادن" و برای بی تفاوتی هایش"اعتماد داشتن به تو" را بهانه کند ...
.
.
.
وقتی که می روی پرنده ها به سکوتی سرد می رسند در غربت لحظه های پرت... وقتی که می روی شقایق ها با باد می رقصند و این شاید یاد آور روزهای پایکوبیست
.
.
.
تکیه به شونه هام نکن.....من از تو افتاده ترم.....

ما که به هم نمیرسیم.....بسه دیگه بزار برم.....

کی گفته بود به جرم عشق.....یه عمری پرپرت کنم.....

حیف تو نیست کنج قفس.....چادر غم سرت کنم......

من یه قلندر شبم ......نه قهرمان قصه ها.......

یه پرده ی حلقه به گوش...نه ناجی فرشته ها.......

من عاشقم همین و بس ....قصه نداره بی کسیم......

قشنگیه قسمت ماست .....که ما به هم نمی رسیم........
.
.
.
یک شبی مجنون نمازش را شکست....بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق٬آن شب مست مستش کرده بود....فارغ از جام الستش کرده بود

گفت یارب ازچه خارم کرده ای....برصلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق دل خونم نکن.....من که مجنونم تومجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم......این تو و لیلای تو٬من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم......در رگت پنهان و پیدایت منم

سالها باجور لیلا ساختی......من کنارت بودم و نشناختی
.
.
.
بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده...

دست به خلاف بزنیـم...!

من اندوه تـــو را مـــی دزدم...!

تو تنهـایـی مـرا...!!
.
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,| 23:0 |عاشق بی جان| |


[-Design-]